dissabte, 3 de setembre del 2016

BURRIAC ATAC 2016

8 Burriac Atacs!!! Sempre dic que és la darrera, però sempre i torno. Aquest cop amb els companys del VO2, la meva família esportiva.


La nit ha sigut força agradable, però amb un grau elevat d'humitat que ha endurit la cursa. El recorregut corrible en un 90% estava genial.

Des de la sortida he agafat un grupet capdavanter (entre els 30 primers) on m'he estat moguen, passant als altres corredors a les pujades i patint a les baixades. Una vegada arribat a Cabrera he pogut forçar una mica més, aprofitant els últims km d'asfalt i baixada per passar 5 corredors i plantar-me a l'arribada amb un temps de 2h 20' 15''.



Finalment he acabat el 27è de la general i el 10 en el meu grup d'edat. Aquest cop sí que tinc la sensació d'haver arribat al limit, en gran part per la humitat de l'ambient. Es noten els entrenaments amb el Francesc de Lanuza i les pautes nutricionals de la Laia Cuevas, ambdós han fet que el meu rendiment creixi i hem permeti gaudir de posicions avançades a les curses.



En general, bones sensacions, bon resultat i molt content del suport de la família i dels companys que animaven sense defallir durant tot el recorregut.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada