diumenge, 10 d’abril del 2016

DUATLÓ DE VIC

Un dia magnífic per competir, bon temps, ambient increïble i un grup nombrós dels VO2 preparats per donar-ho tot en aquest duatló que per a molts de nosaltres significa l'inici de la temporada de triatlons en les setmanes vinents.


La prova consta de les següents distàncies: 7km. cursa a peu + 33km. Bici de carretera + 3km. cursa a peu. Els dos sectors de cursa a peu són planers i el 95% dels mateixos per camins de terra. Els camins estan en molt bon estat i permeten córrer amb facilitat. La dificultat està en un circuit de bici amb una volta circular de 33.5km de distància que passa per dos collets de muntanya i que endureix la prova.



Una vegada retrobats i fotografiat amb tots els companys, ens preparem per a la sortida. Aquesta és ràpida i la faig amb el Sergio i el Fer, fins al Km 5 on em despenjo i acabo el segment amb l'Eloi amb un temps de 27´20".


Faig una transició força ràpida i surto a pel segment de bici, intento seguir diferents grupets però quan comença el primer coll he de baixar ritme, passen l'Eloi i en Jordi però no puc seguir-los, així que jo a la meva. A la baixada passa el Ricard i ara sí que em puc posar a roda fins a la següent pujada, a partir d'aquí ja continuo en solitari fins al final on m'enxampa el Marc tot entrant a l'entrada de boxes per fer la darrera transició tot amb un temps de 1h 17' 10".


En el darrer segment, sense forçar, passo a un grapat de corredors per fer un temps parcial de 13' 04"



Al final temps total de 1h 57' 34" i molt bones sensacions, segueixo el meu aprenentatge en aquesta disciplina i cada cop em trobo millor. El següent pas és el triatló.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada