dissabte, 10 d’octubre del 2015

TEMPORADA 2015- 2016 AMB ELS VO2

Ja està finalitzant la temporada 2015 i després d’anys entrenant en solitari, fent curses, maratons i ultratrails he decidit integrar-me en un club per tal de millorar el meu rendiment i apropar-me al món del triatló.

Posats a això i després de parlar-ne amb el Santi Pellejero, m’he inscrit com a nou membre del VO2. Amb això segur que milloro el meu estat físic i augmenta la constància en l'entrenament.

Encara que fa anys que entreno, res és comparable a l'activitat dels meus nous companys, realment no paren mai, sempre estan entrenant o competint a uns ritmes i amb uns resultats envejables.

Ara toca posar-se al dia en dues noves disciplines: natació i ciclisme on hi ha un món entre el meu rendiment i el de la resta.

Després de 2 setmanes, cal destacar que són un grup molt maco i dinàmic. Personalment fan que entreni molt més i amb sessions de molta més qualitat.






Així que a partir d'ara també participaré en duatlons, triatlons...


2 setmanes i ja tinc unes ganes increïbles de començar a competir en la temporada 2016!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada