dimarts, 7 d’octubre del 2014

MITJA MARATÓ COLLSEROLA 2014

Es presentava un dia passat per aigua, una forta pluja i tempesta elèctrica envoltava el Barcelonès des de les 7: 00 h, però amb molta fe vaig fer cap a la sortida, l’organització no ho tenia gaire clar però seguia amb els preparatius. Tot sota un autèntic diluvi. Per art de màgia va ser sortir del vestuari i la calma total, s'obria un dia esplèndid mentre veiem allunyar se la tempesta cap al Maresme.

Aquesta cursa sempre em fa una especial sensació de retrobament amb els companys, el Lluís, Sergi, Laura…i aquest cop amb el Josep Maria a la distancia.

Una vegada iniciada la cursa, em vaig situar juntament amb el Sergi entre els 20 primers, ningú volia agafar la iniciativa fins a la primera pujada, una vegada en aquest punt els primers es van disparar i vaig quedar amb un grupet de 5 corredors que ocupàvem entre la posició 10 i 15.




Amb tot, el dia era magnífic per córrer, sol, temperatura agradable, terra mullat i una olor increïble, el més perillós serien les baixades sobre pedres mullades.
Amb aquest grupet i fent la goma constantment qualsevol dels integrants vam arribar a primer punt de control a Can Borrell.

Comencem la trialera llarga i em quedo una mica enrederit, però pujo amb facilitat, el tros de baixada fins la pista rellisca una miqueta i m’ho prenc amb calma. Una vegada a la pista torno a agafar ritme i tot d ‘una ja hi som a Sant Medir , el segon punt de control.




A partir d’aquí ja queda una pujada llarga per camí ample fins al tercer punt de control
Una petita pujada d’uns 300 metros i tot baixada fins a l’arribada, ja no puc guanyar cap posició però tampoc perdre.

Finalment em relaxo massa i he de prèmer fort els últims 200 m per conservar la 14 ena posició final. 1h 50’ 56’’.

Acabo amb objectius complerts i amb bones sensacions. Em reuneixo amb els companys, tothom molt content per les seves fites, en especial la Laura que ha quedat la primera entre les dones i molt ben classificada en la general absoluta.


Un record per l 'organització que fa d’aquesta cursa un lloc per trobar-me com a casa.






Material utilitzat:

Saucony Xodus 4.0
Malles Hoko "Kamikaze"
Samarreta del Piri
Mitjons Hoko
Mitges Compressport
Gorra Nike


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada