diumenge, 10 de gener del 2016

MITJA MARATÓ SITGES


Fa temps que no corro cap mitja d’asfalt, tot i que crec que és la distància que se'm dóna millor. M’encanta Sitges i sempre és molt especial, per a mi, córrer per la vila, així que estic molt motivat.




El recorregut és dissenyat donat 2 voltes a un circuit pel passeig i carrers amples i amb molt poc desnivell. Així que si el vent no molesta, el circuit permet córrer a bon ritme.




A les 10:00 es dóna la sortida, el cel està ennuvolat, la temperatura molt agradable i el vent calmat, tot és perfecte per a fer una bona cursa. No tinc clar quin ritme agafar, ja que és la primera part de la temporada i les forces no les tinc molt clares.


Primers metres i començo a seguir el grupet de 4 min/km, en un principi només per a un parell de Km, però em trobo bé i segueixo fins al km 6, aquí a causa d'un avituallament i un parell de revolts em poso per davant del grup i faig un forat d'uns 10". Com vaig bé segueixo per davant i arribo al km 10 amb un temps de 39’ 26’’.





Fins a qui tot sobre rodes, millor del planejat abans de començar. Però les meves forces a principi de temporada no permeten moltes floritures, així que en el km 12 soc atrapat pel grupet i en el Km 14 em superen i ja no els puc seguir, encara que els tinc a la vista tota la cursa.

Cap al km 18 em trobo buit, però pràcticament això està acabat i em deixo anar, sense afluixar gaire el ritme, fins a l'arribada.

A la recta veig L’Eric i la Sònia animant i em dóna un "subidon" per creuar la línia tot content per la cursa realitzada.




Finalment acabo amb un temps de 1 h 25’ 01” en la posició 153 de la general. Molt content i satisfet, això que el 2016 no fet més que començar…





Material utilitzat:

Mizuno Sayonara 2
Pantaló curt Mizuno
Samarreta Sural
Mitjons Hoko


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada